vineri, 12 aprilie 2013

Elena Udrea, la un pas de viol

„Grosimea macacului e relativ egală cu lungimea lui Traian”
 
Elena Udrea a participat în această săptămână la Congresul Organizației Mondiale a Primatelor Democrate (DPWO), desfășurată în capitala congoleză Kinshasa.

În seara zilei de joi, fostul ministru al turismului și dezvoltării regionale a fost abordat pe holul hotelului de Președintele Republicii Democrate Macace, Tsu-tsu Pishleag, care a invitat-o în camera sa pentru a-i arăta un ștremeleag african antic bătut în cap cu diamante.
 

Elena Udrea a acceptat, știind că statul macac exportă cele mai mari și mai frumoase diamante din toată Africa, însă odată intrată în camera macacului, și-a dat seama că ștremeleagul nu era, așa cum credea ea, vreun sceptru regal, ci chiar o uriașă mătărângă prezidențială, pe care liderul macac o invita s-o deguste, țuguindu-și seducător buzele senzuale.

Norocul meu a fost că, de când am constatat că Traian devine agresiv când rămâne fără băutură, port mereu în gențile mele Vuitton o sticlă de whisky povestea astăzi frumoasa blondă pe holurile Parlamentului. I-am oferit sticla macacului și i-am spus să se facă comod, până fac o baie, să mă pregătesc pentru mătărânga lui. Am așteptat în cadă până l-am auzit că sforăie, apoi am dispărut, ca flota lui Traian. Cu excepția dimensiunilor, președinții ăștia sunt la fel, n-au nici o șansă în fața unei femei cu experiență. Nu știu însă cum sunt restul macacilor, dar președintele lor e de zece ori mai dezvoltat decât al nostru, chicoti ea amuzată.

Totul e bine când termină cu bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu